Wednesday, April 22, 2009

andai aku pergi

Andai aku pergi
biar tulisan ku menjadi penganti diri
penawar rindu
andai aku pergi
fahami setiap kata-kataku
disitu ada kasih yang tersimpan untukmu
disitu juga ada kalimah cinta
yang aku ilhamkan hanya untukmu
andai aku pergi
simpan setiap janji
yang pernah aku ikrarkan
aku teguh disini kerana janji yang terpatri
andai aku pergi
kenang aku dalam memory
lepaskan aku dari kenangan
agar ada tempat dan ruang
untuk insan lain merajai hatimu
diakhir kata ini
apa yang pernah aku ucapkan
jujur dari hati yang sangat mengasihimu

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...