Wednesday, November 5, 2008

kenangan bersamamu

Saat hujan melimpah ruah dimuka bumi tuhan aku termenung dijendela melihat setiap titisan hujan yang turun.

Dijendela sepi ini aku tercari-cari satu susuk tubuh yang aku rindui. Dimanakah kau sayang? Adakah kau masih merinduiku sepertimana aku merinduimu.Cinta dulu tak mungkin aku lupakan.Cinta dulu masih aku simpan. kaulah yang pertama memulakan segalanya. kenangan bersamamu biar bertahun berlalu. namun.. masih segar diingatanku...

sayang...
Khabarku terima, kehidupanmu tidak menentu. mengapa sayang begitu! sangkaku kau bahagia dengan kehidupanmu. andai aku tahu kau tersiksa tak mungkin aku meninggalkanmu, tapi semuanya telah berlalu. antara kita tak mungkin akan bersama seperti dulu. hanya satu doaku! semoga kehidupanmu dirahmati allah dan semoga kau mendapat hidayah dan petunjuk darinya...
aku masih merinduimu...

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...