Friday, November 14, 2008

bukan reality

Bukan aku tidak sudi
bukan aku cuba menjauhkan diri
tapi cuba kau lihat pada diriku
sedalamnya..

Lihatlah siapa aku
pandanglah dengan mata reality
bukan ilusi yang kita cipta sendiri
Dan bukan juga sebuah imaginasi ...

Ikut kata hati
aku ingin menjadi milikmu
selalu ingin kau ada disisiku
tapi.. itu tidak mungkin berlaku
kerana aku hanya satu ilusi
dan kau hanya satu mimpi

Kita bahagia begini
berkasih dan bercinta
walau tidak pernah bersua
dan kita tahu..
kita hanya mengharap
pada sesuatu yang tidak mungkin ada
yang tidak mungkin kita miliki
namun, kita masih degil untuk meneruskan
hanya kerana kita saling cinta..
cinta ini membelengu hidup kita
tenggelam dalam keasyikkan cinta
namun, aku mula sedar..
kau hanya satu mimpi
dan aku hanya satu ilusi
cinta ini bukan realiti...

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...