Wednesday, November 5, 2008

Kau pilihan hati

Sayang...Namamu...
Sering menghiasi ruangan hidupku
sehari tidak menyebut namamu
terasa hidupku tidak sempurna
Sayang... Sayang...
sayangnya aku padamu...

Aku bertanya...
ilmu apa yang gunakan padaku?
kau hanya tersenyum lalu...
ah! jawapanmu buat aku terdiam seketika
katamu kau hanya menyintaiku
dengan sejujur hati
aku sayang padamu...

Sayang...
dalam banyak yang menghulurkan cinta
kau yang mencuri hati...
Temanilah aku sayang
sehingga aku menutup mata
izinkan aku menyintaimu selamanya
aku rela... walau jiwaku tersiksa merinduimu
kerana kau pilihan hati

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...