Sunday, November 2, 2008

aku sayang padamu

Aku ingin berpuisi
tapi puisi tiada dihati
lalu ku bayangkan wajahmu kasih
tersenyumku sendiri...

Adakah engkau tahu
aku sayang padamu
tidak mengira waktu
aku merinduimu...

sayang...
walau aku tahu...
kau sudah berpunya
dah aku juga tahu
selain aku kau ada dia
tapi sayang..
aku tidak mampu menolak perasaan ini
semakin aku cuba menjauhimu
semakin kuat aku menyayangimu

Sayang...
aku tidak minta
kau melebihi aku daripada dia
malah aku tidak pernah bermimpi
untuk merampas kau dari dia
aku hanya ingin menyayangimu
dengan sepenuh hati...
kerana aku sayang padamu...

namun, jika kau ingin pergi dari aku
aku tidak akan menghalang
atau membenci dirimu
kerana aku selalu tahu
kau ada dia...
dan aku hanya menumpang
disudut hatimu...

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...