Tuesday, January 13, 2009

kau tercipta untukku

suatu ketika dulu
aku terdengar kesah sebuah cinta
aku tertarik tentang kesucian cinta itu
lalu aku putuskan mengembara mencari erti cinta

suatu hari takdir menemukan aku denganmu
kau mengiringi perjalanan hidupku
bersama kasih sayang yang menghiasi kamar hidupku
kau selalu ada saat duka dan ketawa

kau tidak pernah mengeluh dengan sikapku
kau terima segalanya dengan seadanya
kau mengajar aku erti cinta
tentang kekuasaan sebuah cinta

saat kau bersamaku
tiada yang lebih berharga
melainkan senyumanmu
saat kau menangis hiba
hati ku sakit menahan pilu

sayang...
aku percaya..
pertemuan ini bukan satu kebetulan
tetapi telah ditakdirkan
bahawa kau tercipta untukku

janjiku selagi kau sudi menerima cinta ini
aku tidak akan berpaling atau meninggalkanmu
jika aku mungkir.. maka aku adalah pengkhianat cinta
dan aku tidak layak memiliki cintamu...

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...