Tuesday, December 30, 2008

ilham si penyangak

aku juga manusia
walau suka buang masa
ada hati dan perasaan
walau menyangak di tepi jalan

jangan pandang penuh prasangka
aku bukan kacau sesiapa
cuma usik harta benda...ahakss.
tapi aku bahagia

aku bukan sembah syaitan
aku tetap menyembah tuhan(allah)
aku puasa,solat macam biasa
cuma tak cukup 5 waktu sahaja

mungkin cara hidup aku berbeza
sana sini orang mengata
tapi itu bukan perkara luar biasa
dah nama mulut manusia apa nak dikata?

aku nak jadi baik
tapi susah nak patah balik
aku akan berubah
takkan buat perkara tak berfaedah
bila? bila aku dah bersedia
muahahahaha...
(time bosan kat dalam kelas, datang la ayat sengal ni..ekekeke...
yang pasti penyangak ni bukan aku..ahakss..)

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...