Tuesday, December 9, 2008

corat coret orang bosan

Hari ini aku bosan
Semua orang pergi tengok lembu korban
Aku tak join sebab terlalu bosan
Aku mengadap tv ingat nak lepas bosan
Tapi rupenya makin bosan
Aku amek novel ahhh! Lagi bosan
Aku mengadap pc
Boleh la hilangkan sedikit bosan
Klick sana klick sini
Lama-lama aku kembali bosan
Dengar radio kesukaan
Hotfm hangat dipasaran
Layan lagu cinta cintan
Ahhhhhh! Aku bosan…
Last-last.. aku tarik bantal
Ahhhh!!! Bestnye..
Harap aku tak bermimpi
Yang bosan-bosan…
Aku nak mimpi gi g.helen
Nak men roler koster sampai pengsan
Ekekekekeke….memang bosan…

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...