Wednesday, March 31, 2010

cintailah aku. . .

Jika bagimu
mata ku seperti gelora di lautan
aku pejamkan ia agar hatimu tidak karam

Jika bagimu
senyum ku seperti guruh berdentuman
aku simpan ia agar hatimu Tenteram

Jika bagimu
suara ku seperti irama gitar mendendang lagu
aku rela bisu dari hatimu terpaut rindu

Jika bagimu
cara ku berjalan seperti bidadari cinta
aku rela cacat dari kau menangung dosa

namun, Jika bagimu
aku adalah 1 amanah dari allah
untuk kau pelihara dengan iman dan takwa
dengan akal dan ilmu
aku rela rebah dalam dakapan cintamu
"cintailah aku kerana allah"

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...