Thursday, March 25, 2010

bersabarlah

Jika. .
suatu waktu dahulu
aku pernah menyintaimu
setulus hati
percayalah
cinta itu benar2 wujud untukmu
kini. .
cinta itu telah pergi
saat ia merasakan
kau tidak pernah menghargai
usahlah
berharap untuk aku kembali
sekali kepercayaan ku dipersenda
selamanya aku akan pergi
dan jika aku masih berlegar diruangan hidupmu
bukan bermakna
hati ini ingin memiliki cintamu
aku hanya ingin belajar memaafi
dan tatkala. .
aku telah memaafkan segalanya
percaya lah..
segala memori bersamamu
akan terpadam dengan sendiri
sabarlah. .
aku akan hilang dari laluan hidupmu . .

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...