Monday, December 28, 2009

yang telah tersurat

Memory denganmu
inginku lempar jauh
dari hati dan emosi
ia bagai barah
merebak dalam jiwa
saat ia merantai hati
aku sakit dan menangis
perjalanan ku masih jauh
jika aku terus hidup dalam gelora ini
aku akan tenggelam tanpa sedar
aku akui. . .
bicara cintamu
selembut bayu yang membuat aku rindu
namun, aku takkan berharap lagi
dari cinta yang membunuhku
perlahan-lahan
aku hairan. . .
bagaimana org tidak menghargai cinta?
sedangkan ia anugerah allah yang terindah
pesan ku pada yang pernah merajai hati
jgn jadikan seseorang yang menyintaimu
tempat melepaskan lelah dan bosan
dan usah membunuh jiwa yang tidak bersalah
yang terjadi biarkanlah
yang masih menjadi milikmu
hargai lah. . .
tentang hati ini
aku anggap ia sebagai 1 takdir yang telah tersurat untukku
kerana
"aku dilahirkan dari kaum yang tabah"

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...