Wednesday, December 23, 2009

Cinta yang pergi


Aku menyintaimu dari ketulusan hati
tanpa secalit DUSTA
aku belajar untuk jujur dalam setiap tingkahku
kerana aku tidak mahu kau terluka
aku cuba menjauh dari insan yang menghampiriku
kerana aku tidak mahu kau cemburu
aku inginkan yang terbaik
kau hulur sehening cinta
aku sambut segunung kasih
kerana aku bukan BERMAIN
kau sering berkata
hanya menyintai aku
tiada dua, apetah lagi tiga
kadang aku ragui
namun, aku tepis dengan luhur cintamu
namun, saat aku semakin menyintaimu
takut kehilanganmu
rupanya aku hanya mangsa
cintamu. . .
bukan hanya padaku
tapi pada setiap kekasihmu
ahhh! aku seperti hilang arah
bagaimana kau tega mempermainkan aku
sedang kau tau aku benar2 menyintaimu?
dimanakah sebenarnya
terletak hatimu?
apakah bagi dirimu
cinta hanya mainan?
aku terase ingin jauh berlari
jauh dari kesakitan yang kau tinggalkan
tapi . . . ah!
saat hati ini marah dan berdendam
ku pujuk hati
biar apa pun
kau pernah hadir membuat aku tersenyum dan bahagia
walau pun semua itu hanya dusta
aku redha atas takdirku
dan kini
aku putuskan untuk melepaskan kau pergi
dari hati dan hidupku
cukup lah sayang. . .
dengan mainan cintamu
dengan ayat2 cinta mu yang tak sudah
pergilah. . .
saat kau putuskan untuk mempermainkan aku
seharusnya kau tahu
tika itu kau telah pun kehilangan aku
oleh itu, jgn terus merayu
semalam hanya kenangan
yang tak ingin aku kenangkan lagi
tentang cinta ini
kau lebih tau
sejauh mana aku menyintaimu
tapi sayang
kau tidak hargai
lalu biar saja
cinta itu berakhir disini
Wassalam . . .

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...