Monday, March 16, 2009

Tidurlah sayang..

Saat aku terjaga dari lena
aku lihat sekujur tubuh yang aku cintai
lena didadaku damai seperti tiada apa yang menganggu fikirannya
lalu, aku peluk tubuh itu dengan erat
biar malam ini dia lena dalam pelukanku

ada sejuta perkara yang aku ingin dia tahu
ahh!! dia terlalu istimewa
kerana dia, aku mengenali erti sebuah cinta
dan kerana dia aku dikurniakan cahaya mata
dia anugerah yang terindah buatku..
esok! aku akan luahkan segalanya..
aku ingin dia tahu..
tanpa dirinya.. aku lemah..
tanpa cintanya.. aku kalah..
dia adalah jiwaku..

aku ingin mencium dahinya penuh kasih
mengucup kedua matanya dengan bibirku
dan aku ingin memohon maaf
pada dia satu2nya kekasihku
bahawa aku pernah mencurangi cintanya
aku pernah meyanyangi insan lain selain dia
tapi apakan daya... bukan kehendakku..
tapi.. aku lemah dengan godaan cinta yang sementara
sehingga aku terlupa..dialah cinta ku..

Dia tidak pernah mengeluh dengan kerenahku
tidak pernah marah biar letih dengan anak2ku
dia terlalu sabar dan tabah
aku yang bersalah..

sayang..
biar beribu cinta yang datang
kau tetap yang teristimewa
tiada yang dapat menggantikan tempatmu dihatiku
izinkan aku, menebus segala dosa lalu
dengan menyintai mu sepenuh hati
menjaga dan membelaimu penuh kasih

Tidur lah sayang..
aku akan selalu ada disisimu..

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...