Tuesday, March 24, 2009

c.i.n.t.a

Cinta?
kenapa hati suka berbicara soal cinta?
kenapa semua mendambarkan cinta?
apa ada disebalik misteri cinta?
sedangkan aku lihat ramai yang sengsara kerana cinta
tapi cinta juga yang diharapkan, kenapa cinta?

Aku lihat ada cinta
yang dinamakan cinta
seindah 7pelangi dilangit tapi itu hanya dalam novel cinta
rialitynya, manusia sering menjadi mangsa cinta
adakah cinta sejati itu wujud? atau hanya rekaan sang pencinta?

apa ada dengan cinta? lagu nyanyian rossa..
buat aku tertanya2 .. apa makna sebuah cinta????
walau aku pernah jatuh cinta
tapi bagi aku cinta hanya menduga kekuatan jiwa
datang dan pergi seperti angin yang melewati..

biar tiada cinta..
dari ada cinta tapi diluka tanpa rasa simpati...
namun, jika wujud cinta sejati ...
izinkan aku bertemu dengannya walau pun hanya sekali..
jika tiada.. biar cinta itu menjadi misteri...

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...