Wednesday, April 22, 2009

subuhku

subuh
kau datang lagi
mengejutkan aku dari mimpi
kau pinta aku sujud kehadratnya
mohon ikhsannya
kau ingin aku berkhalwat dengannya
penuh rasa bersyukur
kau bisikkan ditelingaku
bahawa aku diantara mereka yang bertuah
kerana masih bernafas
dan bernaung dibumi indah
kau bisikkan lagi
bahawa wujud aku dibumi ini
hanya untuk seketika
kau peringatkan
agar aku tidak tertipu dengan dunia
kerana dunia hanya tempat persinggahan
aku menangis
aku takut!
kerana aku diantara mereka
yang sering alpa dan leka
lalu aku bertanya padamu
duhai subuh
apakah masih ada ruang untuk aku disisi allah?
jawabmu " rahmat dan ksh syg allah selalu melebihi kemarahannya"

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...