Saturday, April 4, 2009

aku ada kamu. . .

Aku tidak pandai menyusun
sebuah puisi indah buat kau terpegun
atau melakar sebuah bicara hiasan
umpama lukisan indah untuk menawan hati mu

Yang terlahir itu. . .
bicara dari lubuk hati
bukan rekaan atau mainan
untuk menjerat kamu. . .

hanya satu. . .
izinkan aku menikmati hari ini dan esok
untuk menyayangi mu. . . .

andai tiada ruang dan waktu untuk kita esok hari
aku tidak akan mengeluh marah
kerana aku hanya ingin menyayangi-mu
tanpa mengharapkan apa-apa. . .

Biar kau tidak memilih aku
untuk mengisi ruang hidupmu
aku tetap akan tersenyum

kerana seketika ini
aku terlalu bahagia
kerana aku ada kamu. . .

namun, jika kau ingin melangkah pergi
jangan pergi tanpa sebarang kata. . .

jauh dalam lubuk hati
aku ingin kau selalu ada. . .

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...