Wednesday, April 22, 2009

malam ini

Malam ini
Bintang dan bulan membuat ku tersenyum
angin membelai dengan kasih
namun, pelangi tiada untuk aku bermanja

aku menanti hujan turun
tapi aku takut jika bulan dan bintang hilang
hujan! jika kau datang
berikan sedikit ruang
pada bulan dan bintang
agar mereka tidak merajuk dan cemburu

aku hanya melihat matahari semalam
esok aku akan menunggu lagi
tanpa jemu
tapi penuh rindu
matahari..
biar perit sebuah pernantian itu
namun, percayalah
aku tidak pernah berubah
malam ini
aku ingin tidur dengan lena
tanpa secalit resah dan gelisah



No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...