Monday, April 20, 2009

milikmu

Malam itu. . .
aku terlalu letih
maka aku tertido
tanpa mengucapkan selamat malam padamu
esoknya. .
kau merajuk
katamu" payahkah untuk menetapkan seminit untukmu?"
aku diam tanpa jawapan
kerana aku juga merajuk
tidakkah kau tahu
aku menetapkan setiap waktu untukmu
bukan untuk seminit
tapi untuk seberapa waktu yang kau inginkan
jika kau menyintai aku
seperti mana aku menyintaimu
pasti kau tidak akan meragui
sejujur cinta yang telah terbina untukmu
ketahwilah kekasihku
jika aku terlupa
bukan kerana aku tidak merindu
jika aku tidak berbicara sepatah kata
bukan kerana aku jemu
jika ada yang menegur dan aku menyapa
bukan kerana aku tidak setia
sesungguhnya
aku telah menetapkan..
sayang, kasih dan rindu ini
semunya milikmu..
kerana hati ini adalah kepunyaanmu..

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...