Monday, June 20, 2011

Tired~

Hari nie. .
aku rasa sgt TIRED!
bukan badan.. tapi benak fikiran
fikiran aku penuh
sarat dgn perkara y membebankan
aku cari punca...
dan puncalah itu y membuatkan nafas aku tersekat2
ya allah. . .
semampunya aku ingin menjerit!!!!
dan tatkala ini
baru aku sedar
rupanya aku sangat lemah. . 
aku hanya mampu berdoa
agar kekalutan ini kembali pulih
aku tidak pernah minta apa2
tapi biarkan aku bebas tersenyum
janganlah berterusan membunuh jiwa yang semakin kecil ini
abah. . . Deqyah rindukan abah
ada orang buli Deqyah abah



 

1 comment:

  1. kuatkan haty ye wak...insya'allah ape yg awk lalui nie ade hikmahnye...sy janji wak sy akan pertahan kan awak...sy xkan izin kan sape2 pun buli awk....ingat sy sentiasa ada ngn awk...kita lalui same2...u must be strong my lovely...

    ReplyDelete

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...