Sunday, October 4, 2009

Dia. . .



Dia. . .
pernah hadir
menjadi sebahagian diriku
Pernah membuatkan aku bahagia
dan tersenyum

Dia. . .
Pernah berjanji
Untuk tidak menyakiti aku
malah dia pernah meyakinkan aku
bahawa dia takkan pernah
membuat aku menangis

Dia. . .
pergi jauh
saat aku meminta dia menjauh
aku hanya menguji
dan akhirnya aku teruji

Kini. . .
aku tidak pernah berharap
untuk kembali menjadi miliknya
biar dia memujuk
atau ingin membina
apa yang telah hancur
bagi aku
yang berlalu
biarkan lah berlalu
saat dia meninggalkan aku
itulah titik nokhtah
antara aku & dia

1 comment:

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...