Sunday, May 3, 2009

aku merindui..

Teman..
mengapa terlalu suram?
dulu kau datang bersama cahaya kabahagian
kau hamparkan pelbagai impian
bisikmu. "biar apa jua yang berlaku. kau xkan berubah"
tapi kini..
kau bagai bayangan sepi..
hanya kerana aku menolak untuk "BERCINTA"
Teman..
apakah setiap cinta memerlukan pembalasan?
apakah bila kite menyintai
maka adakah kita wajb dicintai?
mengapa kemesraan dulu
hilang seperti kita tidak pernah mengenali
apakah aku harus memberi cinta?
maka baru kau akan tersenyum seperti dulu?
apakah kau akan berpuas hati?
mengapa setiap hubungan adam dan hawa
perlu disulami cinta?
salahkah jika kita terus berteman?
tanpa cinta dan menyintai?
Teman..
jadilah seperti dulu
kerana aku merindui..
seorang teman yang selalu buat aku ketawa dan tersenyum
janganlah merajuk hanya kerana tiada jalinan cinta antara kita
..... (P)

1 comment:

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...