Saturday, February 20, 2010

aku milikmu

Sayang. . .
aku bukan menyintaimu kerana harta
apetah lagi kerana rupa
harta akan habis dimamah masa
rupa akan tua dianjak usia

maka apa alasannya. .
aku menyintaimu?
hanya 1 yang aku tahu
kerana hatiku telah terpaut pada hatimu

usah kau pinta aku berhenti menyintaimu
kerana selagi nadi ku tidak berhenti
selagi itu cinta ku tetap utuh
walau dilanda gelora kehidupan
walau diusik cemburu buta
namun, cintaku tetap bersemadi untukmu

sayang. . .
usah, sesekali kau menitiskan air mata
keranaku
aku hadir untuk memancarkan sinar bahagia
disetiap pelusuk hidupmu
jika kau menangis keranaku
aku akan merana
namun, jika kau yang membuat aku menangis
sedarlah, setiap kesilapanmu
aku telah sediakan ruang kemaafan

Bersaksikan mata yang memandang
biar ku laungkan pada dunia
Hati ini adalah milikmu
usah gusar dengan mata yang mengintaiku
kerana aku tidak pernah mengizikan
ia menembusi hatiku
kerana aku telah bisikkan pada mereka
"aku milikmu"

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...