Thursday, July 9, 2009

Epekkan Gila. . .

Orang kate aku gile?
aku wat slamber je. .
sebab aku mmg gile-gile
cuma bukan gile mcm org gile
jadi ape nak heran?
wat je muke toye. .

orang kate aku sengal?
aku tak kesah pun
ape nak kesah
sebab aku mmg tak kesah
malas nak amek kesah
jadi buat je tak kesah..

Orang kate aku suke menyusahkan?
aku angguk je pale
sebab klo ye pun
nak wat mcm mane. .
sebab aku mmg org susah
jadi mcm tu le citernye. .

Orang kate aku ni bla..bla..
aku tak heran pun
sukati korg le..
janji bahagia. .
yang pasti. . .
aku mcm ni ler.
.
kdg2 mmg manyampah
ngan aku ni
tapi kdg2 boleh buat org syg
sampai xleh lupe. .(perasan)
wakakakaka..

kdg2 perasan ni best gak
bese ler. . manusia sume ade perasaan
jadi selalu2 le perasan
supaya jadi org yang berperasaan
jgn jadi org yg tak berprikemanusian
sudah ler. .
apa pun. .
hidup ni harus simple dan relex..

so!
nak mengate tak salah
sebab kite ada mulut yang nak berkate2
sile la berkate2
sebelum tuhan tarik nikmat untuk bersuara
tapi jgn sampai jadi dosa
takut-takut ajal tiba
tak sempat nak minta maaf ye. .

saje merepek
sebab banyak mase
bace. . . jgn simpan dlm jiwa
bace. . untuk suke-suke k. .
daaaa. . .
muahahahaha. .




No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...