Tuesday, August 12, 2008

izinkan aku pergi

aku pergi dahulu
jangan titiskan air matamu
kerana air matamu terlalu berharga
untuk dibaziri oleh insan seperti aku

hanya ini pesananku..
terima kasih kerana menyintai aku
terima kasih kerana membahagiakanku
terima kasih kerana memberi aku ruang
untuk menumpang disudut hatimu.

sesungguhnya kau adalah anugerah
yang terindah untukku
kasih sayangmu umpama sungai
yang mengalir dalam hatiku
tidak pernah kering walau
dilanda kemarau..

kepergianku hanya ingin meleraikan
kekusutan antara kita
biar masih ada sayang yang bertamu
tapi kepercayaan telah hilang
haluan semakin berbeza
hanya pergaduhan
mengakiri perbualan kita
aku penat sayang!
izinkan aku pergi
jangan memaksa aku untuk
meneruskan hubungan yang semakin
hambar...
biarlah segalanya berakhir tanpa
dendam antara kita...

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...