Wednesday, December 31, 2008

aku selalu ada...

semalam ku datang
bukan untuk menduga
ku ingin menjadi penanggung dukamu
kau sambut dengan gembira
ku lihat kau tertawa
ku semat dalam jiwa
untuk membahagiakan mu
bila kau tersalah langkah
ku menegur penuh kasih
bila ku marah
bukan tanda ku benci
tapi kerana rasa sayang di hati
bila ku tak peduli
ku hanya ingin kau menyedari
berubah dari kesilapan
bukan menangisi tanpa perubahan
hari ini...
aku mengucapkan selamat tinggal
bila ku lihat kau mampu berdiri
tanpa ku...
aku akan melihat dari jauh
tetap menyayangimu seperti dulu
yang pasti aku selalu ada
bila kau memerlukan aku....

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...