Saturday, December 20, 2008

pedulikan

Kenape? Bila kita dilanda masalah
Kita perlu tunjukkan wajah sedih?
For what? Untuk dikasihani?
Ahhh… pelik aku…
Coz bila aku dilanda problem
Aku tak reti tunjuk muke sedih
aku ketawa, buat muke slumber
macam orang xde masalah
sampai org len cakap aku ni
takde perasaan..
happy dengan apa yang berlaku…
erkkk… aku tak amek hati pun
ekekeke..
tak perlu tunjukkan pada semua orang
tentang apa yang kita rasa…
aku selalu ingatkan diri aku
orang lain hanya tahu menghukum
tapi yang melalui keperitan
adalah aku, AKU….bukan dorang.
Orang lain hanya tahu mengata kat belakang
Macam langau, so! Teruskan….
Yang aku tahu..
Hidup harus diteruskan…

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...