Saturday, December 27, 2008

beri aku kesempatan

Aku tidak meminta untuk jadi begini
Aku tidak tahu kenapa semua ini terjadi
Bukan permintaanku bukan kehendak ku
Tapi mengapa memandang aku penuh hina
Berikan aku sedikit ruang
Untuk bernafas diruang sempit ini
Jangan menghukum aku
aku hanya insan biasa
memerlukan sokongan dan bimbingan
salahkah jika aku tersenyum disebalik duka ini
aku tidak mahu membalas senyuman dengan tangisan
aku juga punya perasaan
aku menangis tapi bukan didepan mata insan
aku menyembunyikan disebalik reality kehidupan
biar terkorban satu hati
dari tercalar sejuta perasaan
beri aku kesempatan
mencipta bahagia
dalam duniaku
aku hanya meminta
beri aku ruang dan waktu
jangan bunuh jiwa ini
aku tidak kuat
aku bukan panglima perang
aku hanya seorang budak
yang perlu dibimbing…

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...