Tuesday, December 9, 2008

cemburu

Ramai yang berkata
Kau cemburu pada aku
Aku ketawa lucu
Kenapa perlu cemburu?
Tidakkah kau tahu
Kau lebih hebat dari aku?
Aku hanya biasa-biasa
Tiada yang istimewa
Cuba lihat pada dirimu
Keistimewaan yang kau miliki
Tiada pada diri ku
kekurangan yang aku miliki
Tiada pada dirimu
Yakini apa yang kau ada
Maka cemburumu akan hilang
Dimamah masa…
Senyumlah…
Buang cemburu mu…
Kau adalah yang teristimewa
Kita punya kelebihan yang berbeza
Tiada apa yang perlu dicemburu
Jangan lukakan hatimu
Dengan cemburu yang menganggu
Cakkkkkkk…..hahahahaha…

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...