Thursday, December 4, 2008

nekad

Aku nekad untuk pergi jauh darimu
Tiada yang berhak menghalang
Kerana ini adalah keputusanku
Muktamad! Dari hati yang nekad

Mungkin semua akan menyalahkan aku
Menuding jari aku yang bersalah
Terserahlah! Aku tetap dengan keputusanku
Kerana hanya aku yang tahu…
Apa yang telah aku lalui…

Hukumlah aku!
Marahlah aku!
Bencilah aku!
Aku tetap tidak akan merubah keputusanku…
Aku bukan bukan ego
Tapi aku nekad dari sebuah kekuatan
Bukan mudah untuk melupakanmu
Setelah aku melupakanmu
Aku tidak mampu lagi menerima kau dalam hatiku
Lupakan segala pertalian yang ada
Lupakan segala cinta yang pernah terbina
Maafkan aku…
Aku nekad.. dan aku tidak akan merubah keputusanku….

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...