Friday, January 23, 2009

salam sayang untukmu...

Berdiri aku disini
hanya untukmu
aku tidak pernah jauh

pertama kali aku hadir dalam hidupmu
saat kau memerlukan aku
aku terus teguh disitu
menemani penuh kasih

sedikit pun aku tidak pernah terlintas
untuk berpaling
namun, bila aku tidak diperlukan lagi
aku berhenti disini...

simpan setiap memory yang terukir
antara kita
namun, jika memory itu
tidak bermakna buatmu
campak saja ke lautan benci

Hanya satu sayang...
aku benar2 menyayangimu
sakit merinduimu

pergilah..
jika itu yang kau mahu..

sekalong doa ku utuskan
semoga kau bahagia
salam sayang..
buat yang tersayang...

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...