Wednesday, January 21, 2009

izinkan aku...

Teman...
izinkan aku meminjamkan bahu ini untuk kau bersandar
bila hati mu terusik dengan sesuatu yang mengusik

Teman...
izinkan aku menyapu air mata mu dengan jemari ku
bila kau tersedu2 menangis dibahu ku

Teman...
izinkan aku mendengar setiap rintihan mu
bila kau memerlukan seseorang untuk berbicara

Teman...
izinkan aku memeluk kau dengan erat
bila kau memerlukan seseorang untuk meredakan resah hatimu

Teman...
izinkan aku menjadi penawar dukamu
izinkan aku menjadi penanggung bebanmu
izinkan aku membuat kau tersenyum...
kerana kau teman yang teristimewa...
maka izinkan lagi aku terus disampingmu..

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...