Friday, January 16, 2009

Duhai angin..

Duhai angin...
sampaikan salam rindu
buat dia yang tersayang

Duhai angin..
belai wajahnya
dengan kerinduanku
agar dia tahu aku terlalu rindu

Duhai angin...
andai dia hanya membisu
bisikkan lagi ditelinganya
aku disini merinduinya

Duhai angin...
katankan padanya..
biar jarak memisahkan aku&dia
tapi rindu ini tidak pernah hilang
malah, aku semakin rindu padanya...

Duhai angin...
katakan lagi pada kekasih ku disana
aku akan terus menjadi perindu
selagi dia membuka ruang dihatinya untukku

Duhai angin...
pelok tubuhnya dengan lembut
usap rambutnya dengan mesra
kucup dahinya dengan kasih
jangan kau menyakiti dia
dengan hembusan yang kuat
sehingga menyakiti dia
kerana dia kekasihku..

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...