Sudi tak Polow Deqyah? wink2~

Saturday, January 17, 2009

Bagi aku satu jawapan...

kadang-kadang aku tak faham apa sebenarnya yang orang nak dari kita, sebab kita dah cuba buat yang terbaik, cuba puaskan hati dia, cuba luangkan banyak masa untuk dia. tapi masih lagi dipertikaikan. kenapa erk macam tu? disebabkan semua tu la, bila aku dok sorang2 aku akan tersenyum sendiri. erm.. inilah dinamakan hidup.

dan satu perkara yang cukup2 aku tak faham, kenapa bila orang sayangkan kita, dia akan puja kita, dia akan katakan semua yang baik tentang kita, umpama kita ni, insan yang paling terbaik di mata dia. tapi bila dia tak dapat apa yang dia nak, dia akan mengata kita macam2. masa tu, kita akan dengar macam2 ayat, yang kita tak sangka. sume keluar. ekekeke... klakokan...

siyes, bila aku jumpa orang macam ni, aku kecewa sangat. apalah salahnya, kalau dia jadi macam dia yang dulu. pelikkan, mane hilang semua kasih sayang yang pernah dia laung2kan dulu? .... hurmm... bagi aku satu jawapan, supaya terjawab semua persoalan yang bermain dalam kepala otak aku ni... muahahahahaha...

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

Follow Post Terbaru Dari Kami