Sudi tak Polow Deqyah? wink2~

Sunday, October 23, 2011

hanya allah yang tahu. . . :)


Ermmmm. . .
Rindunyeeeee!!!
subhanallah
hanya allah yang tau
bila rindu rasa nak marah!
geram!
malas nak layan sesape
nak ZzZzZz je
semoga allah berikan kami kekuatan
walau pun kdg2 aku tak mampu mengawal setuasi dan emosi
air mata jadi penawar
hohohoho.. geli erkk...
entah ler.. sejak peknen nie
hati sensitif sgt
tapi aku cuba bersikap terbuka
aku bukan nak ngade2
tapi aku Rindu!
rindu dengan suami yang kuat mengusik
rindu everytg tentang dia
hari2 cakap ngan pewot. . .
"ibu rindu ayah..."
entah ler baby paham ke x..
huhuhuhu
apa pun
aku anggap sume ni adalah ujian dari allah
untuk mengeratkan kasih syg kami suami isteri
aku percaya. . . ada org lain yang setuasinya lebih teruk dari aku
aku tak hebat
aku tak kuat
tapi aku yakin,,
aku punya jiwa yang kuat!
sebab kepercayaan tu
aku selalu berlagak cool
ehehehehe
aku yang selalu bersikap slumber
buatkan suami aku selalu rasa aku tak rindukan dia
andai hati aku boleh di teropong
biarlah dia tau sendiri
banyak mana rindu yang dah bersawang dalam hati aku
RINDU DALAM HATI NIE TAK PERNAH HABIS UNTUK ABG!
nanti klo jiwang syg dtg
abg sakit perot bace
apa pun
i love so much . . .


1 comment:

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

Follow Post Terbaru Dari Kami