Friday, April 29, 2011

Sedih. . .



AseyyyYyyy!!!
Tetibe jerppp. . rase sayu je hati nihhh
adeshhhhh!
nyway. .  aku dah take time cikit2
jenuh ler dok pikir
ngape ler ngan hati aku nih
kakak aku y no 6 cakap
"kdg2 hati ni mcm tu lah. . jap sedih, jap eppy..."
aiyooooo!!
klo sedih bersebab
aku accept!
tapi ni sedih xde sebab
huwarhgghhhhhh!!
marahnyeeeeeeeeee sayeeeeeeeeeee!!!
demi allah. . rasa sedih sangat
klo sedih watpe ehhh?
yang bertetapan dgn amalan tu toksehh deh dok royak kat sini
Hoohohoho
nyway. . 
aku suka dok sendiri
aku tak suka diganggu
aku akan tarik beberapa buku motivasi yang jadi koleksi aku
bace. . . bace. .  bace. .  sampai rasa ok
but! malam ni maybe aku terlebey sengal
so! aku xleh detect rasa sedih yang melanda hati aku
and. . skunk aku masih rasa sedih!!!!!!!!!
dah banyak kali tarik nafas!
hembus. .
Fuhhhhh! fuhhhh! fuhhhh!!
ermmmmmmmm
rase mcm nak nangis pun ade
kalaulah xde sape2 kat sini
dah lame aku jerit kuat2. . 
seb bek bukan waktu drive nih
kalau tak. . 
pasang cd kuat2
pastu jerit kuat2
bukan ade org dengo pun. .
xde sape pun y kesah
aku pun tak kesah!
hohohoho
gencatan emosi aku nihhhh
cool Deqyah
"kadang hidup ni, seperti mempermainkan aku. tapi tatkala aku lihat ia sebagai takdir dan suratan yang tertulis. jiwa yang kalut dan lemah ni kembalidi cas.
wanita penuh dengan emosi. . .asseYyYYy!!"


 

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...