Friday, July 25, 2008

katakanlah...

aku hanya memandangmu dari jauh
pandangan penuh kasih
memujamu dalam sepi
namun, kau selalu ada dihatiku

aku terpikat dengan bicaramu
aku terpesona dengan caramu
tawamu,senyunmu segalanya tentang kamu
mencuri perhatianku!

mungkin kau tidak tahu
setiap kali kau lewat dihadapanku
dadaku berombak laju
nafasku terhenti, aku keget dan malu

bertapa aku ingin selalu
memandang wajahmu
dan setiap kali kau membalas pandanganku
aku tertunduk malu.

mengapa kau buat tidak tahu?
katakanlah kau juga suka padaku
aku ingin kau selalu ada disisiku
melewati hari2 yang medatang bersamamu

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...