Friday, July 25, 2008

aku tidak mampu berpura lagi

kasih...
segalanya telah berakhir
hatiku bukan milikmu lagi
dan bukan juga milik sesiapa
aku ingin bersendiri

dulu! saat aku membuat keputusan untk bersamamu
kerana aku percaya kau mampu membahagiakan aku
kau mampu menjadi pelindungku
mengasihiku seperti janjimu

namun, itu hanya sangkaanku
hadirmu hanya membawa sengsara
impian untuk bahagia
terkubur bersama mimpi nyata

kasih...
aku tidak mampu berpura lagi
kasih yang ku semai untukmu dulu
kini hilang dtimbusi taufan benci
kau tiada saat aku memerlukan
kau tiada saat aku memerlukan perlindungan

kasih..
masihkah kau ingat saat kau pinta aku melupankamu
melupakan bahawa ada ikatan yang terjalin antara kita
bertapa payah untuk aku melakukannya
hanya tangisan yang menemani hari2ku

aku belajar menjadi kuat
biarpun hakikatnya aku tidak mampu
namun, aku tidak punya pilihan
melainkan hanya belajar menerima

kini, aku bahagia hidup tanpa memikirkanmu
saat kau datang, aku hanya melayanmu
demi seorang insan, bukan kerana cinta lagi
hatiku kosong tanpa cinta dan sayang...
maka kerana itu aku tidak mampu berpura lagi

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...