Wednesday, July 2, 2008

aku benci!!!!!

aku benci dengan sepi
yang mencengkam diri
aku benci dengan sepi
yang mendatangi aku setiap hari

saat sepi menerjah hatiku
aku menolaknya dengan kekuatan
namun, sepi bertindak kejam terhadapku
menghimpitku dengan kekasaran

saat sepi memeluk dengan mesra
aku hanya mampu memejamkan mata
rela dalam terpaksa
harapanku bila aku terjaga
sepi telah tiada
pergi dengan kecewa

namun, telahan ku hampa
sepi masih disisiku walau jaga
atau dalam tidur sepi tetap ada
menemaniku penuh setia

kenapa dan mengapa
dulu aku hidup dalam bahagia
tapi kini saat cinta menerpa
hidupku berubah, hanya
ditemani sepi yang durjana
ah! aku semakin tidak berdaya

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...