Thursday, July 24, 2008

aku memujamu

kasih...
kau umpama bintang yang berkelipan
indah di dada langit
keindahanmu memukau hati
aku terpesona menatapmu

ingin sekali aku menyentuhmu
membelaimu penuh kasih
saat kerlipan mu malap
akanku tiup dengan kasih sayanng
agar kau kembali bersinar

kasih....
aku terlalu menyayangimu
sejak dari dahulu lagi
namun, aku hanya mampu memendam
perasaan ini, kerana kau telah dimiliki
aku menyintaimu dari hati yang tulus
bagiku, kau terlalu istimewa
jika dia mengabaikanmu
izinkan aku membahagiakanmu
sakit hatiku mendengar keluhanmu
melihat air matamu aku tidak sanggup

kasih...
biar aku terluka
kerana menyintaimu
biar aku kecewa
kerana memujamu
aku tidak akan letih
selamanya kau bertahkta dihatiku.

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...