Thursday, May 28, 2009

mungkin aku. . .


biar tiada bicara
yang terungkap dibibir ini
untuk menyatakan sayang dan rindu
tapi percayalah..
perasaan itu tidak pernah pudar
walau beribu batu aku berlari
namun, aku tetap sayang dan rindu
aku tak mampu
mengungkap ia menjadi 1 perkataan
untuk difahami dan mengerti
kerana..
aku jahil dalam melahirkan sebuah perasaan
maka, ia tampak kaku
yang pasti
aku tetap aku
yang dikenali dulu
aku takkan berubah
atau berpaling arah
cuma aku tersalah langkah
terjerat dalam emosi
maka sayang dan rindu ini
hanya menjadi persoalan
tanpa jawapan
mungkin aku yang bersalah. . .


No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...