Tuesday, March 17, 2009

tak sengaja

Maaf..
tak sengaja kaki ini melangkah ke atas pentas hidupmu
tak sengaja juga, aku menjadi watak yang tak diundang

Kekok dengan mata yang memandang
aku putuskan untuk pergi

tapi erat kau genggan tanganku
dan meyakinkan bahawa aku bukan tersalah melangkah

tetapi takdir telah tertulis bahawa aku akan menuju
dalam kehidupan mu..

kau katakan.. aku adalah sebahagian dari dirimu
jika aku tiada.. kau sepi dan hampa...

kau bijak dalam memenangi hatiku
sering aku rebah dalam pangkuan pujuk rayumu

Biar hati dihambat marah..
kau berjaya melembutkan ia menjadi setenang air

kerana langkah yang tidak ku sengajakan ini
aku terlanjur menyanyangimu..

saat ini, sukar untuk aku
berpaling lagi kerana aku sudah terlalu sayang

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...