Tuesday, March 17, 2009

aku yakin

mungkin..aku bukan sempurna
aku juga tidak mampu memberi kau sebuah kehidupan
yang menjanjikan kemewahan

namun, Izinkan..
insan kekurangan ini
menjaga dan memeliharamu penuh kasih

manusia sering memungkiri janji
maka aku tidak mahu membuat janji padamu

namun, aku yakin aku mampu membahagiakanmu
dan memberi kau sebuah kehidupan yang bahagia

jika kau terluka
aku akan membalutnya dengan rela

jika kau menangis
aku akan menyapu air mata itu

jika kau bersedih
aku akan meminjam bahuku untukmu

dan aku akan selalu ada untukmu...

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...