Tuesday, June 17, 2008

sebuah senyuman

ah,.. kerana sebuah senyuman
hatiku telah tertawan
aku rindu, dengan senyuman itu
senyuman yang terukir hanya untuk aku

aku gila kerana kerana senyuman itu
aku sasau kerana senyuman itu
adakalanya aku tersenyum sendiri
saat senyuman itu terlintas difikiran ini

senyuman itu terlalu manis
dari bibir seorang insan
senyuman itu buat aku menangis
kerana dia sering hadir dalam ingatan

aku rindu!!!!!!!!
terlalu rindu dengan senyuman itu
yang mencuri hatiku
hanya dengan sebuah senyuman
aku jatuh cinta..
cinta dan cinta....
ah..aku benar2 jatuh cinta
dengan seyuman manisnya...

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...