Sunday, June 29, 2008

dia yang istimewa

semalam aku jatuh cinta!
dengan seorang lelaki yang terlalu istimewa
boleh dikatakan lelaki idaman setiap wanita
cara dan gayanya yang memikat jiwa

sentuhannya yang tidak terasa
pandangannya yang luar biasa
kasihnya yang berharga
emmm, aku benar2 jatuh cinta

dia bagai sebuah pelita
yang memberi cahaya
saat aku dalam ketakutan
dia dakap aku penuh kemesraan

sering diungkap kata2 manja
yang menjerat aku ke alam cinta
cinta antara aku dan dia
bersamanya aku terlalu bahagia

namun,aku terpaksa
melupakan segalanya
saat ibunya melarang cinta
antara aku dan dia

saat dia merayu
agar aku terus menunggu
aku terpaksa berlalu
membiarkan dia seorang
diri di persimpangan itu

bukan aku tak cinta
atau xsetia
namun, keadaan yang memaksa
aku tidak mahu membina
istana cinta tanpa restu keluarga

maafkan aku sayang...

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...