Sunday, June 15, 2008

kasih...


bukan aku tidak cinta, atau hati telah berubah. cintaku untuk mu seluas lautan, tak mungkin berubah walau di landa taufan. tanamkan lah dalam hati mu bahawa aku akan terus menyintaimu selamanya. namun, kau perlu fahami bahawa aku bukan boneka cinta. aku adalah insan yang punya perasaan. jika kau ingin aku memahami dirimu, fahami juga aku. kerana cinta bukan membunuh tapi cinta menghidupkan kembali jiwa yang mati.
kasih...
apa pengorbanan yang sanggup kau korbankan demi cinta yang kau laung2kan? jika kau tak mampu membahagiakan aku dan keliru dengan haluan cintamu, janganlah kau terus menyiksa sekeping hati yang tercipta untukmu. namun, percayalah. cintaku tidak pernah berubah!
jika takdir memisahkan kita pasti aku akan menangis, kerana kau adalah anugerah yang terindah dalam hidupku.
kasih...
buktikan cinta mu milik aku, jika kau benar2 menyintai diriku jangan lah terus menyiksa sekeping hati milikmu. sayangilah aku seperti janjimu. aku masih menunggu...

1 comment:

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...