Sudi tak Polow Deqyah? wink2~

Wednesday, February 8, 2012

perbezaan bujang dan bersuami~


Ermmm...
terlalu banyak perbezaan bila dah jadi seorang isteri
everytg yang aku buat pun
firts sekali, mesti fikirkan encik azizan
1. takleh bangun lewat
hari2 kena siapkan sarapan untuk encik somi
sometime.. "cop ea.. sok syg nak bangun lewat.."
hihihihihihi

2. makan sepinggan (hope sampai tua.)
aku takkan makan selagi suami aku tak balik
sebab xsyok mkn klo tahu dia lum mkn
walau pun pewot dah bunyi2... 

3. jadi jam loceng
"syg.. hari ni kejutkan abg kul..." kul bape je y dia pesan
walau pun jam kat hp dah bunyi berpuluh kali
dia takkan bangun, selagi aku tak kejutkan
hai... my baby beso... hehehe

4.takleh kuar sorg2
selalunya.. g mane2 pun ngan encik somi
klo dia xde. kena bawa student teman

5. menyampah bila ada orang lelaki tengok
GrRR.. rasa nak lempang muka org lelaki y dok usyar
dalam hati membebel..." tak tahu ke aku dah kawen.. tgok2 ape?"
hohohohohoho
permintaan encik suami suruh aku pakai purdah
belum dapat ditunaikan
insyaallah ye syg.

6. share everytg. . .
 
7. kena masak
selalu kena bebel sebab aku malas masak
hehehehe.

8. tak suka benda yang berkenaaan dengan baju
melainkan shopping baju.. heeee
tapi bila dah kawen
hari2 kena buat 
demi mu suami ku~
akan ku relakan

9. sakit penink ada org take care
sama gak, bila dia xsehat
kita pun rasa tak sehat
 
10. kena selalu utamakan dia
sebab dia lah jalan aku ke syurga.

banyak lagi la perbezaannya
tak tertulis rasanya.
nyway.. bujang ngan dah bersuami
lagi bagus dah bersuami
banyak benda boleh di jaga
dan perkongsian hidup sangat indah!
bila dah terbiasa dengan encik somi
klo dia g mane2 lame2 sgt
RINDU! 
klo dekat2 gado
suka perang mulut
sampai mak pun penink pale
bukan takat gado
siap men resling
hehehe.
nyway, sume tu membuatkan aku bertambah syg kat dia
esok? biarlah takdir berjalan mengikut aturannya
yang pasti hari ni..
aku nak lalui apa adanya
dengan encik somi yang nakal
lebyu so much~

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

Follow Post Terbaru Dari Kami