Wednesday, November 12, 2008

saat dia ketawa...

saat dia ketawa
aku terpaku melihatnya
manis! aku tertawan
hahaha! aku juga turut ketawa
ketawa dengan diri sendiri
mcm mane aku boleh tertawan dengan tawanya
sedangkan dia tidak pernah perasan dgn kehadiran aku
hanya aku yang memandangnya dari jauh..
tapi dia... leka dengan dunianya..
sesekali aku cuba mencuri pandangannya
tapi entah kenapa! dia seperti tidak peduli
xlawakah aku? xcantikkah aku? hahahaha...
mungkin hatinya telah berpunya
maka dia tidak berani menoleh kearah aku
menjaga pandangan dari seseorang yang bukan muhrim
erkk... ade ke lelaki macam tu? ekekekeke...
namun yang pasti...
senyumannya lebih manis dari madu
kalau madu tau, madu pasti menangis..hehe..

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...