Wednesday, November 19, 2008

kaukah sahabatku...

ku percaya padamu
kerana kau temanku
ku khabarkan semuanya
tentang aku dan dia
bertapa ku cinta padanya
namun, dia pergi meninggalkan aku
bersama janji2nya..
tapi aku masih merindu
dan aku tidak mampu melupakannya
kau lah tempatku mengadu
dan kau jua yang memujuk hatiku
tapi tanpa ku sedari...
rupanya kau dan dia
ada cinta...
sampai hatimu
kau berselindung disebalik kejujuranmu
kau bermain dengan hati dan perasaanku
teman...
aku marah bukan kerana kau menyintai dia
aku tahu, cinta itu datang tanpa dipinta
aku juga adalah mangsa cinta
namun, apa yang membuatkan hatiku terguris
kau memujuk aku agar melupakannya
tapi engkau pula memadu kasih
dengan kekasihku..
aku bukan pemuja cinta
sehingga aku sanggup
membelakangkan seorang teman kerana cinta
andai kau berterus terang tidak mungkin
aku akan terus merindui dia...
aku sanggup melepaskan cinta ini
jika kau dan dia saling menyintai
tapi sayang...
kau mempertaruhkan persahabatan kita
hanya kerana dia ...
kaukah sahabatku?
atau aku yang tertipu
dengan perwatakkanmu...

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...