Tuesday, November 18, 2008

bukan aku

sayang...
bertapa luhur cintamu
kau masih menantiku
walau aku telah menikam hatimu
dengan sebuah janji yang aku mungkiri

kau tidak pernah jemu
menyintaiku...
kau tidak pernah lelah
meraih cintaku
maka kerana itu
hari ini kau tersiksa
kerana aku...

cintamu indah
namun, aku buta
dalam menilai cintamu
cintamu jujur
namun, aku tertipu
dengan kebodohanku
aku tidak pernah
menghargaimu
namun kau masih lagi
ada disisiku
menemaniku tiap waktu
walau kau tahu
aku bukan milikmu lagi

Mengapa sayang?
mengapa kau siksa hati
aku hanya bunga layu yang tiada seri
aku bukan wanita idaman yang istimewa
maka tidak perlu kau memuja aku
seperti itu...

carilah seseorang
yang layak menerima cintamu
tapi bukan aku...

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...