Wednesday, September 21, 2011

Bantu aku ya allah~

Ya allah.. ku hanya wanita biasa
Kadang lemah jua dengan ujian yang kau duga
Namun, aku percaya dalam hati
Tiap yang terjadi ada hikmah tersembunyi
Resahku hanya mainan jiwa
Inginku hanya nafsu yang bertapa
Harusnya aku teguh berdiri
Kerana kau tidak pernah tinggalkan ku sendiri
Ya allah… jika aku tersasar
Sedarkan aku dengan kasih sayangmu
Jika aku terlalai
Ingatkan aku dengan teguranmu
Gentar hatiku berada dilautan dosa
Sedang harapku adalah redhamu
Bantu aku ya allah~
Tentang kefanaan dunia ini
Ku mohon maghfirahmu
Dia atas segala khilafku

No comments:

Post a Comment

Me selalu Bace, Sume Yg awak Tulis. . .

DOA ANAK RAJIN SOLAT

  BISMILLAHIRROHMANIRROHIM. SEBAIKNYA DOA INI DI AMALKAN KETIKA KITA ATAU ISTERI KITA SEDANG MENGANDUNG. AMALKAN TIAP-TIAP SELEPAS SOLAT. AL...